Nog 10 weken te gaan - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Janneke Siemonsma - WaarBenJij.nu Nog 10 weken te gaan - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Janneke Siemonsma - WaarBenJij.nu

Nog 10 weken te gaan

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

10 Juni 2014 | Nederland, Papendrecht

Vandaag het havenziekenhuis gemaild om te vragen welke vaccinaties we nodig hebben. Toch een eenmalige DTP (10 jr geldig) en buik typhus (3 jr geldig) . Dus maar gelijk bij de dokter doorgegeven en nu liggen ze in de koelkast. In juli zijn we de gelukkige :-(.

• 28 Juni 2014 - 09:17

Wil:

Hallo Janneke,

De test is goed overgekomen. Ik moet denk ik alleen een vaccinatie voor buik typhus hebben de rest is nog geldig. Leuk hoor weer een verslag. Was weer leuk donderdag. Ga straks op stap naar Deurne met Yvonne.

• 28 Juni 2014 - 11:50

Els:

He Janneke en Fokko,

Mooie site, beetje doorspitten, maar dan heb je ook wat!!
    Als ik op het woordje test klikte kwam er niets, maar ik heb de info over de vaccinaties enzo toch ergens gevonden, trouwens ook een deel van het China-verslag van vorige keer!
    Is het zo dat je ook de reacties van anderen kunt lezen? Ik zie hier boven bijvoorbeeld de reactie van je zus!

Enfin, Vincent kreeg afgelopen wo 25-6 zijn vierde TIA en gaat a.s. ma 30-6 in de MRI-scan. Het was erg schrikken, want deze keer was ik er getuige van, maar zo te zien lijkt er weer niets aan de hand! We blijven lachen en doorgaan!
    Liefs,
    Els