vaccinatie - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Janneke Siemonsma - WaarBenJij.nu vaccinatie - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Janneke Siemonsma - WaarBenJij.nu

vaccinatie

Blijf op de hoogte en volg Janneke

15 Juli 2014 | Nederland, Papendrecht

Zo, dat is ook weer gebeurt. Pff. Om 8.00 uur moesten we bij de assistent van de dokter zijn. Eerst ik en toen Fokko. DTP in de linker en Thyfim in de andere. Het waren dunne naaldjes, dus je voelde er weinig van. Overdag geen last gehad maar 's nachts kon ik niet op mijn rechterarm liggen, dat deed zeer. 's Morgens was het een rode schijf en pijnlijk. Na 3 dagen begon het wat weg te trekken. Fokko had nergens last van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Papendrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2014

vaccinatie

10 Juni 2014

Nog 10 weken te gaan

19 Januari 2014

Voorbereiding onze reis naar China
Janneke

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 779
Totaal aantal bezoekers 1782

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: